Ga naar inhoud

Router


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste mensen Ik wil dit kastje bestellen om de internetkabel op een kamer te splitsen, één naar de PC en één naar de XBox. Is dit wat? Volgens mij simpel, goed, en niet duur. Ik wil geen draadloos, maar gebruik maken van de goede en snelle kabelverbinding. http://www.conrad.nl/ce/nl/product/973763/5-poorts-10100-metalen-switch-mini/?ref=detview1&rt=detview1&rb=1 Alvast bedankt, grt Yvonne.
Link naar reactie
Twee dingen waar je rekening mee moet houden: 1) Het is een switch en geen router. Houd er dan ook rekening mee dat je Internetverbinding al voorzien is van een router, anders kun je niet met meerdere apparaten tegelijk op Internet. 2) Deze switch krijgt zijn voiding via de USB aansluiting van bijvoorbeeld een PC. Dat wil zeggen dat, als je hem op de PC aansluit, deze aan moet staan om op de Xbox Internetverbinding te krijgen. Persoonlijk zou ik dan een switch zoeken, die je gewoon in het stopcontact kan steken.
Link naar reactie
Dat is snel, ik heb nu een router, maar die is al heel oud. ( 15 jaar :-) ) Maar wordt de laatste enorm warm, en doet het ineens niet meer. Als ik de kabel uit de ingang van de router haal en in de PC of XBox stopt dan werkt het. Dus aan het signaal vanuit het Ziggo Cisco modem-router en kabel tot boven in de kamer ligt het niet. Maar signaal vanuit de E-Tech router naar PC en XBox werkt echt niet meer. Aanmelding router in Cisco modem is allemaal goed aangezet. Je adviseert dus eigenlijk om weer een router te nemen? Ik ga even kijken wat ik kan vinden, grt Yvonne
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...