Ga naar inhoud

Nas en mediaplayer niet zichtbaar


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb nu een aantal dagen een nieuw modem van KPN, de Arcadyan VGV7519. Mijn netwerk is bekabeld en mijn drie computers, Iomega IX2-200 en de mediaplayer Eminent EM7385 hebben een vast IP adres. De drie computers zijn wel zichtbaar op het netwerk maar de iomega en de mediaplayer niet. Ik heb contact gehad met KPN maar die willen of kunnen mij niet helpen. Daarom de vraag, wat moet ik doen ? VG Geert.
Link naar reactie
je bedoelt dus dat de nas en de player niet zichtbaar zijn in de netwerkweergave op de diverse pcs? of bedoel je dat beide een eigen ip-adres hebben dat "niet in de router past"? ik neem aan het eerste, en dat de ip-adressen zijn veranderd tov die in je vorige modem. dan zou je denk ik in de meegeleverde pc-software van beide apparaten de boel opnieuw moeten instellen, of in de firewall natuurlijk....
Link naar reactie
Ik bedoel inderdaad dat de nas en de mediaplayer niet zichtbaar zijn op mijn pc's. Het ip adres van het nieuwe modem is gelijk als de vorige en de adressen zijn ook niet gewijzigd. Na het uitschakelen van de firewall waren de apparaten ook niet zichtbaar. Als ik naar het netwerkcentrum ga en op volledig overzicht weergeven klik zie ik ze wel staan. MVG Geert.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...