Ga naar inhoud

Voipbuster op Arcadyan VGV7519


anoniem

Aanbevolen berichten

Nieuw modem ontvangen, alles werkte meteen out of the box, behalve voipbuster. Ik heb dezelfde instellingen gebruikt als bij mijn oude Zyxel 2602HW en dat heeft jaren gewerkt. Volgens de voipbuster site moet ik die outbond optie niet invullen, niet en wel gedaan maakt niet uit. Als ik de telefoon opneem krijg ik wel de kiestoon maar geen verbinding. Als ik me zelf op dat nummer bel met mijn mobiel krijg ik een stem dat ik niet ingelogd ben, wat uiteraard klopt want de verbinding is er nog niet. De status in het modem blijft al uren hangen op In progress... Ik heb al een aantal keren gereboot. Zijn er ervaringen wat er nog meer ingevuld moet worden behalve: Activated Phone Number 12345678 Display Name 12345678 ook accountnaam geprobeerd Password ********* Password Confirm ****** Realm (Domain) leeg gelaten Use Auth ID vinkje en niet getest Auth ID leeg en met inlognaam getest Listen Port 5060 Listen VC VC1 Proxy Server sip.voipbuster.com Proxy Port 5060 Registrar Server sip.voipbuster.com Registrar Port 5060 Google leverde nog niks op...
Link naar reactie
Realm had ik bij de andere router niet... toch maar eens achter aan gezocht... sip.voipbuster.com En dat werkt... mag op slot.... :D PS ter archivering dit werkt: Activated Phone Number 012345678 Display Name accountnaam Password ********* Password Confirm ****** Realm (Domain) sip.voipbuster.com Use Auth ID vinkje zetten! Auth ID accountnaam Listen Port 5060 Listen VC VC1 Proxy Server sip.voipbuster.com Proxy Port 5060 Registrar Server sip.voipbuster.com Registrar Port 5060 Status pagina: Account Status URI 012345678 Registered (VC1, 21.06.2013-22:42:43) 012345678@sip.voipbuster.com
Link naar reactie
Ook port forwarding werkt uit stekend..... (het is een Telfort modem). Maar wat niet werkt meer is op mijn Nokia E72 mijn teletekst app. Ik wist altijd al dat bij sommige routers dat niet werkte... oa in de Breng bussen, maar op mijn werk weer wel en bij thuis bij het Zyxel 2601HW modem ook. Blijkbaar blokkeert dit modem de app en gezien het bij anderen ik soms ook het niet kan gebruiken was het geen verrassing. Ik heb lopen zoeken naar welke poort het zou zijn via Google, maar niet wijzer geworden. Iemand een idee welke poort het is? PS: het is super handig die app, je hoeft de tv of pc niet aan te zetten, even snel kijken. Ik heb dus geen mobiel internet op mijn mobiel, dit is allemaal via wifi.. en ja.. de rest werkt wel...
Link naar reactie
  • 1 maand later...
Standaard wachtwoord v/d wifi aangepast en nu werkt de txt app wel.... en dat terwijl ik met de e72 wel kon internetten.... lijkt dus ergens op een bug en heeft niks met een poort of zo te maken. Ook dat is opgelost. PS: iedereen kon er met zijn laptop draadloos op, behalve mijn zoon met zijn powerbook.... die kan er nu ook op.. Het moet niet gekker worden, verder is er niks veranderd...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...