anoniem Geplaatst: 6 mei 2013 Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Hallo allemaal, Ik heb 2 maanden geleden een internet abbonement van 13 mb afgesloten bij de kpn. Alleen als ik iets download bij een "Unlimited" server haal ik hoog uit 1 of 1.1 mb per seconde! Weet iemand hier een antwoord op want ik ben erg benieuwd waar die andere 12 mb blijft. ik hoop dat ik een antwoord krijg dat ik weet waar die 12 mb blijft! :) Bluejus145 Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2013 je bent consequent, maar ga eens na of je de term mb juist gebruikt.... downloadsnelheden meet je doorgaans in mbits Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2013 Download snelheden zijn afhankelijk van diverse factoren. Ten eerste je abbonements type.. ten tweede de "load" op de server waar je iets wilt downloaden. Ten derde het aantal gebruikers wat tegelijkertijd over het adsl lijntje loopt. Om te checken wat je adsl lijn geeft, kun je het beste eens op een rustig moment, bv midden in de nacht, een speedtest uitvoeren om een redelijk beeld te krijgen. De speedtest van UPC kun je ook voor een adsl aansluiting gebruiken. http://www.upc.nl/internet/snel_internet/speedtest/ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 8 mei 2013 allemaal bedankt ik weet hoe het zit het maakt inderdaad uit in bits en megabyte :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen