anoniem Geplaatst: 1 mei 2013 Delen Geplaatst: 1 mei 2013 In ons inloophuis heeft kennelijk iemand het ww van de WiFi gewijzigd. We kunnen niet meer inloggen. Ik had het oorspronkelijke ww ingesteld en weet dat nog, maar kom er niet meer in. Wat nu te doen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Even inloggen op de router en het oude, correcte wachtwoord er weer in zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 da's één ding... daarnaast moet je je afvragen wie n staat was om in de router die wijziging aan te brengen. dus: zorg dat de routerinterface wordt voorzien van een nieuwe inlognaam en nieuw wachtwoord...!! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 OK, ga ik morgen of zo proberen: nw. inlognaam en ww. Dank voor de tips! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 je zal vermoedelijk een harde reset moeten uitvoeren reset knopje lang ingedrukt houden (hoe lang staat in de gebruiksaanwijzing) hierdoor reset de router de originele wachtwoorden (en netwerkwachtwoord) hierna alles weer instellen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Hij gaf aan dat dat juist het vervelende is hij kan er niet fysiek bij, zonder tussenkomst van de kamerbeheerder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2013 Ik ga e.e.a. uitproberen met de gebruiksaanwijzing ernaast. Kom er vast wel uit! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2013 [quote:535128b252="pang"]Hij gaf aan dat dat juist het vervelende is hij kan er niet fysiek bij, zonder tussenkomst van de kamerbeheerder.[/quote:535128b252] Mis ik iets ?, ik kan dit nergens terugvinden. Als het via een kamerbeheerder moet, dan weet je toch ook wie de dader is ? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2013 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2013 Het bleek allemaal mee te vallen. De penningmeester had e.e.a. 'aangepast'. Ik kon het weer terugzetten, met de modem-handleiding erbij. Werkt weer. Dank voor de ondersteuning. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen