Ga naar inhoud

d-link dir 645

anoniem

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Ik heb een probleempje met mijn router. Ik heb vorig jaar rond deze tijd een nieuwe router gekocht de D-Link DIR 645 het is een prima apparaat en zeer snel geïnstalleerd. Tot op een paar dagen geleden na deed hij het perfect nooit problemen en een super stabiel netwerk. Tot mijn grote verbazing werkt internet op mijn laptops vaak niet. Ik heb 2 laptops en op beide werkt het niet, dat komt na een tijdje pas, na een aantal keer aan en uitzetten of internet opnieuw aanmelden. Er is geen touw aan vast te knopen wanneer hij er weer in komt. Ik krijg dan geen verbinding met het internet. het maakt niet uit of ik het bedraad doe of dat ik het draadloos doe. Niets werkt, terwijl mijn Playstation (Bedraad) en mijn telefoon (draadloos) prima werken en ook nooit problemen geven. Ik snap er helemaal niets meer van. Ik dacht dat het aan mijn laptops lag, daar heb ik er 1 van geformatteerd en opnieuw geïnstalleerd, maar nog steeds het zelfde probleem. Heeft er iemand enig idee wat het kan zijn? Alvast bedankt voor de hulp en een fijne dagen gewenst. Groetjes, Dennis
Link naar reactie
ik heb inderdaad de kanalen verhoogd de laptops pakken ze wel want af en toe heb ik wel internet dus ze pakken ze wel hij stond inderdaad eerst op automatisch maar ja zo heeft hij een jaar goed gedraaid en ineens niet meer. het zou kunnen zijn dat er in de buurt natuurlijk te veel mensen zitten op dat kanaal maar ik heb hem nu naar 4 gezet, daar zit niemand op of in de buurt, de meeste zitten op 1 6 8 en 11. daarom leek 4 mij de beste oplossing.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...