anoniem Geplaatst: 2 december 2012 Delen Geplaatst: 2 december 2012 Ik wil graag mijn 2 Pc's op 1 monitor. Bij Belkin hebben ze een Switch 2 met audio, eigenlijk prcies wat ik zoek. Helaas staat er niet bij of mijn draadloze muis/toetsenbord hierop werkt, zitten 2 aansluitingen op de Switch 1x toetsenbord en 1 x muis, voor mijn draadloos heb ik er maar 1 nodig, en of het geschikt is voor Windows 7. Op de Belkin site kom ik niet verder. Heeft iemand hier ervaring mee of zijn er nog andere goede Switches. Gr Hans Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 Belangrijker nog is de vraag of de belkin ps/2 of usb aansluitingen heeft? Maar mijn ervaring is dat je geen 1 combo toetsenbord/muis zender op de switch kan zetten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 De Belkin heeft USB aansluitingen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 In herhaling met aanvulling :wink: Mijn ervaring is dat je geen 1 combo toetsenbord/muis [b:c4a6f70d6d]usb[/b:c4a6f70d6d] zender op de switch kan zetten. Dus draadloos is op zich geen probleem, maar de switch moet wel een toetsenbord en muis draad van de zender ingeprikt krijgen. De 1 draads versies, geen succes. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 2 december 2012 Dus ik kan de USB aansluiting van mijn zender die nu in de PC zit, USB, wel in de switch prikken maar dat werkt dus niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Heb nog een Eminent 2 port KVM liggen is bijna nieuw... als je in de buurt van Alkmaar (daar woon ik in de buurt) komt kun je hem meenemen en eens proberen.. zit USB en audio op... misschien is het wat voor je... :wink: mijn pc installatie was te ingewikkeld ervoor.. (met name audio) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 3 december 2012 Bedankt voor het aanbod, maar ik woon in de buurt van Rotterdam. Kan waarschijnlijk morgen een Belkin lenen. Ik laat op het forum wel even weten of het lukt of niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 december 2012 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2012 De Switch werkt perfect op mijn W 7 en draadloze muis/toetsenbord. Gr Hans :D :D :D Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen