Ga naar inhoud

Welke router heeft de mogelijkheid tot gastennetwerk

anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een tijdje met 2 routers gewerkt in het restaurant maar dat bevalt toch niet. Vaak storingen of uitval van routers. Ik wil nu 1 draadloze router aanschaffen waar ik behalve een prive netwerk ook een gasten netwerk in kan aanmaken. Tijdstippen dat het gastennetwerk actief is moet kunnen worden ingesteld en bandbreedte gebruik. Snelheid etc is niet van belang, Het hoeft dus niet het nieuwste van het nieuwste te zijn. Ik heb al gezocht maar ik heb nog geen merken/types gevonden behalve netgear Graag julilie advies..
Link naar reactie
http://corp.fon.com/be/products De goedkoopste kan ook nog een externe antenne op, kosten minder dan 50 euro meestal (als je een promo weet te versieren, scheelt het 20% en de extra antenne kost dan ca 10 euro extra). Je kunt gebruikers aanmaken en je kunt de bandbreedte verdelen over je eigen deel en het public deel. Geen tijden instelling, maar je zou de router op een tijdschakelaar kunnen zetten, weet je helemaal zeker dat ie uit staat buiten die tijden.... PS: gebruikers aanmaken gaat als een soort gat: * Friends and Family user * Password Fon is wereldwijd, maar friends kunnen alleen gratis op die van jou.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...