anoniem Geplaatst: 27 oktober 2012 Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Ik heb een tijdje met 2 routers gewerkt in het restaurant maar dat bevalt toch niet. Vaak storingen of uitval van routers. Ik wil nu 1 draadloze router aanschaffen waar ik behalve een prive netwerk ook een gasten netwerk in kan aanmaken. Tijdstippen dat het gastennetwerk actief is moet kunnen worden ingesteld en bandbreedte gebruik. Snelheid etc is niet van belang, Het hoeft dus niet het nieuwste van het nieuwste te zijn. Ik heb al gezocht maar ik heb nog geen merken/types gevonden behalve netgear Graag julilie advies.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 27 oktober 2012 Ik meen dat fritzbox wel dergelijke apparaten heeft. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 Zyxel heeft ook zo'n produkt. [url]http://www.zyxel-hotel.de/hotellerie/home.html[/url] Zal wel aan de prijs zijn, maar toch mooi spul. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 28 oktober 2012 http://corp.fon.com/be/products De goedkoopste kan ook nog een externe antenne op, kosten minder dan 50 euro meestal (als je een promo weet te versieren, scheelt het 20% en de extra antenne kost dan ca 10 euro extra). Je kunt gebruikers aanmaken en je kunt de bandbreedte verdelen over je eigen deel en het public deel. Geen tijden instelling, maar je zou de router op een tijdschakelaar kunnen zetten, weet je helemaal zeker dat ie uit staat buiten die tijden.... PS: gebruikers aanmaken gaat als een soort gat: * Friends and Family user * Password Fon is wereldwijd, maar friends kunnen alleen gratis op die van jou. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Delen Geplaatst: 30 oktober 2012 Linksys E4200 heeft de mogelijkheid gasttoegang te verlenen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Delen Geplaatst: 1 november 2012 Inderdaad heeft Netgear deze optie aan boord, in ieder geval op de N600, werkt prima.. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen