Ga naar inhoud

krijg geen contact met Belkin RM na geplaatst achter Cisco R

anoniem

Aanbevolen berichten

recentelijk ben ik overgestapt naar Alles-in-1 van Ziggo met al gevolg een Cisco EPC3925 router in de meterkast nu is op de benedenverdieping een goede wireless verbinding te maken, echter geen ontvangst op zolder voorheen was dit omgekeerd op zolder stond een Belkin N1 wireless modem router om nu ook op de bovenste verdieping wireless verbindingen mogelijk te maken, heb ik de Belkin achter de Cisco geplaatst dit is gelukt, bedraad en onbedraad kan via de Belkin via de Cisco het internet worden bereikt echter, op een of andere manier kan ik de Belkin niet meer benaderen via zijn adres 192.168.2.1 voorheen diende je via een wachtwoord toegang te krijgen tot de Belkin maar op een of andere manier is de gebruiksnaam en wachtwoord verdwenen het draadloze netwerk van de Belkin staat nu open voor iedereen en dat lijkt me geen goede zaak kan iemand mij informeren hoe ik mijn Belkin netwerk kan beveiligen, ergo hoe ik met deze router/modem contact kan krijgen wanneer ik het 192.168.2.1 adres in de werkbalk zet, wordt gemeld dat "de webpagina niet kan worden weergegeven" ik verneem graag julliie deskundige kennis bij voorbaat dank[b:728f72efc0][/b:728f72efc0]
Link naar reactie
dan zou je de belkin af moeten koppelen en terug zetten in de fabrieksinstellingen en dan weer met standaard inlog en wachtwoord inloggen Wat je ook kunt doen: kijken of je in je netwerk achter het ipadres van de belkin kunt komen en met dat ip adres inloggen. Waarschijnlijk heeft jouw Ziggorouter de Belkin een nieuw ip gegeven
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...