Ga naar inhoud

Ik krijg telkens een melding : je verbinding is niet privé ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Het is heel goed mogelijk dat er een probleem is met je systeemtijd. -Via rechtermuisknop op de tijd/datum en dan "datum/tijd aanpassen" selecteren, er opent zich een nieuw scherm met 3 tabbladen. -Open het tabblad met "internettijd", hier wordt vermeld dat deze computer automatisch wordt gesynchroniseerd met bv. 'time.windows.com'. -Open "instellingen wijzigen". In dit venster "internettijd instellen" kan je aan geven "nu bijwerken". En hier gaat het mis! Hij geeft aan dat er een time-out is op de internettijd. Hierdoor gaan Chrome en internetexplorer uit hun dak. Oplossing is vinkje even uitzetten en weer aanzetten of de serverkeuze veranderen en weer terug zetten naar het orgineel.
Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Ik kreeg ook met Google Chrome en Edge browser met Windows 10 steeds de melding: je verbinding is niet privé ik kwam er niet uit en alles met Https daar kwam de browser met deze boodschad. Ik kon het internet bijna niet op, ik kon ook niet zoeken met Google want dat is ook Https Uiteindelijk kom ik met me tablet zoeken en zag ik dat ik naar m'n systeemtijd moest kijken. Die ston ingesteld op een 2 maanden terug. Ik heb de datum goed ingesteld en op automatisch instellen gezet. Opnieuw Google Chrome opgestart en alles werkt e weer prima. Bijna niet te geloven dat je hierdoor zo'n probleem krijgt. Met Windows 10
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...