Ga naar inhoud

Instelgegevens Speedtouch home isdn i.c.m. Linksys wrt160n


anoniem

Aanbevolen berichten

In een eerdere vraag meldde ik al, dat mijn router het begeven heeft. Nu heb ik een nieuwe router om uit te proberen. Het gaat hierbij om de Linksys wrt160N. Deze zou moeten werken in combinatie met mijn Speedtouch Hom ISDN modem. Ik heb account bij Planet. Ik krijg het echter niet voor elkaar om deze twee apparaten met elkaar samen te laten werken. Ik kan een goed werkend draadloos netwerk instellen met de Linksys, maar het lukt me niet om er het internet mee op te gaan. Ik heb reeds allerlei instellingen geprobeerd, maar steeds zonder resultaat? Iemand een suggestie? Bij voorbaat dank Peter PS: In een eerder topic heb ik een vraag gesteld om over de compatibliteit van ADSl met ADSL2. Deze vraag heeft hier direct mee te maken, omdat ik, wanneer het me niet lukt om de aansluting tussen de Linksys en de Speedtouch voor elkaar te krijgen toch maar een nieuw modem ook ga aanschafffen
Link naar reactie
De speedtouch home is in iedergeval GEEN adsl 2 (+) modem. Als je dus een adsl 2(+) lijntje hebt (gekregen), dan een nieuw modem/router/wireless combo halen. edit: zie zojuist je andere topic.. Je hebt dus geen adsl 2(+) lijntje. In de linksys kiezen voor PPTP, je gebruikers naam (let op het juiste achervoegsel voor jouw abbo) en wachtwoord, host en gateway 10.0.0.138 ps hier bij ga ik er vanuit dat je nog een originele homeversie hebt en niet de gemode router versie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...