Ga naar inhoud

Kan niet in de CP van de router komen.


Aanbevolen berichten

Nadat ik een nieuwe installatie van Windows xp op mijn laptop had gedaan, ging ik de draadloze verbinding maar weer eens configureren.. Ik heb voorheen in mijn router een WEP-key gezet, maar nu weet ik die key niet meer. En ik kan ook niet meer in mijn router komen, waarschijnlijk omdat ik de de DHCP-server in de router had uitgezet (omdat de router als AP diende). Heeft iemand een idee hoe ik toch in de router / AP kan komen, opdat ik de key kan aanpassen? Resetten heb ik al geprobeerd, maar de beveiliging blijft er op zitten! Alvast bedankt, ben er al een paar dagen mee bezig! :wink: Roeland
Link naar reactie
Oke, bedankt; dat ga ik eens proberen. Zouden de ledjes van het apparaat na die 10 seconden uit moeten gaan. Dat lijkt me wel, toch? [b:bb15605df6]Edit:[/b:bb15605df6] blijkbaar was dit de juiste manier van resetten! Vreemd dat er niet over in de handleiding stond.. Ik heb de router opnieuw geconfigureerd, en alles werkt weer! Bedankt iedereen voor de hulp!! :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...