Ga naar inhoud

Onstabiel Wireless


Aanbevolen berichten

Goedendag, Ik heb een laptop/notebook Acer Aspire 9410Z en een zyxel adsl-modem model:P-2602HW-D1A Ik heb hierbij met mijn gewone pc's via kabel contact met het internet en op mijn laptop met wireless Nu als ik op mijn laptop zit valt de wireless om de haverklap uit. Meestal vindt de laptop de wireless weer vrij snel en kan ik weer gewoon op internet.....maar een enkele keer valt de wireless helemaal weg en moet ik mijn laptop rebooten. Ik heb het vermoeden dat dit probleem ligt aan mijn laptop.... Weten jullie een oplossing? of is er iemand bekend met dit probleem? Bedankt alvast [code:1:98027e60aa]Edit: Excuus als ik mijn vraag niet onder het goede forum heb geplaatst. 2de edit: Tijdens het typen van mijn bericht is de wireless al 3 keer uitgevalen...even ter verduidelijking van het probleem [/code:1:98027e60aa]
Link naar reactie
Het probleem kan duiden op een compabiliteits probleem. Met andere woorden, het kaatje in de laptop werkt niet goed samen met de router. Je schrijft overigens niet wat voor soort beveiligng je er op hebt zitten. Ook kun je bij acer even kijken voor een nieuwere driver voor je wireless kaartje. Tevens loont het de moeite om de laptop (bij een kennis) even draadloos te proberen, zo sluit je zaken uit.
Link naar reactie
[quote:8472cc5d94="peterkramer"]Het probleem kan duiden op een compabiliteits probleem. Met andere woorden, het kaatje in de laptop werkt niet goed samen met de router. Je schrijft overigens niet wat voor soort beveiligng je er op hebt zitten. Ook kun je bij acer even kijken voor een nieuwere driver voor je wireless kaartje. Tevens loont het de moeite om de laptop (bij een kennis) even draadloos te proberen, zo sluit je zaken uit.[/quote:8472cc5d94] Excuus...ik heb een WPA2-PSK beveiliging erop gezet. de netwerkkaart: Atheros AR5007EG Wireless Network Adapter en nog een adapter die een fout geeft? 6T04 Adapter....die volgens mij niet van belang is? WBT testen....ik heb dit ook vaker als normaal op de hogeschool met mijn laptop
Link naar reactie
[quote:3f2b5b6d83="peterkramer"]Ik zou hier dan eerst de driver downloaden en installeren. Wel dan eerst de oude deinstalleren. http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_9410.html[/quote:3f2b5b6d83] ik zie mijn drivers daar niet tussen...of kijk ik er over heen? thanx trouwens alvast [code:1:3f2b5b6d83]Edit: [url]http://www.xpvistaworld.com/atheros_ar5007eg_wireless_network_adapter_1131.htm[/url] ik heb deze gevonden... ook goed volgens mij [/code:1:3f2b5b6d83]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...