Ga naar inhoud

installeren sitecom router


anoniem

Aanbevolen berichten

We hebben een hp computer en internet van Casema en Vista. Omdat we ook regelmatig online game met de Xbox willen we gebruik maken van een router om tegelijkertijd te kunnen gamen en te internetten. Het wil alleen niet zo lukken. Ik heb router volgens gebruiksaanwijzing aangesloten, maar het lukt niet om in te loggen op de router. Je moet dan in IE het ip adres intoetsen, maar IE geeft dan melding dat pagina niet kan worden gevonden. Vanochtend heb ik router aangesloten op modem en XBox op router. Geen enkel probleem XBox Live werkt prima. Echter als ik de c omputer aansluit op de router dan krijg ik bij netwerk de melding beperkt internet (geel driehoekje rechts onderin). Ik heb alle instructies opgevolgd (automatisch ip laten toewijzen,) maar het helpt niet. En ik kan dus ook niet op router inloggen. Heb helpdesk sitecom gemaild, maar die kwamen niet verder dan hetgeen in handleiding staat. Ik vermoed dat het probleem in computer zit, aangezien de XBOX het wel doet. Iemand enig idee? De firewall heb ik uitgeschakeld
Link naar reactie
de sitecom is de gateway, dus dat ip nr is bijv 192.168.1.100 dan stel je de computer handmatig in op 192.168.1.1 met als gateway 192.168.1.100 en als dns tijdelijk 192.168.1.100 Dus gebruil het ip adres uit het boekje ipv 192.168.1.100 en de rest moet dan eventueel ook aangpast worden bij voorbeeld sitecom=gateway 192.168.0.1 dan op pc ip adres 192.168.0.2 gateway 192.168.0.1 dns 192.168.0.1 dit moet werken, anders even sitecom resetten!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...