Ga naar inhoud

Netgear Router type WGR614 v7


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb bovenstaande router gekocht. De installatie ziet er duidelijk uit echter kan ik om het zomaar te zeggen niet inloggen op mijn router om deze aan te melden en te gaan gebruiken. Ook via de site routerlogin.com kom ik niet op de afgebeelde sites. Ook als ik mijn ip-adres in explorer typ kan ik niet inloggen en krijg ik dus niet het scherm om vervolgens in te kunnen loggen. Als ik de router er tussen uithaal heb ik weer gewoon internet. Kan iemand mij helpen ? Deze router heb ik zelfs op advies van de interprovider angeschaft, dus mag aannemen dat hij goed is. Bvd voor alle reacties ! Gr, Martin
Link naar reactie
Ik ben er nu net mee gestopt het lukt echt niet. Ben wel al een paar stappen verder, ik probeer alles volgens het boekje te doen maar krijg niet de schermen die zijn afgebeeld. Ik woon in Schiedam en heb Caiway afgesloten. Heb bij een kennis UPC aangelsoten precies dezelfde router alles werkt en thuis krijg ik het zelf niet aan te praat. Als ik met mijn PSP draadloos zoek dan vind hij wel de verbinding echter zonder beveiliging en ook kan er toch geen verbinding worden gemaakt. Als ik de router er weer tussen uithaal heb ik weer een super goede verbinding. Doe ik dan toch iets fout ??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...