Ga naar inhoud

philips router


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat? de wan settings of dat je verbinding met de router hebt? Trouwens, welk merk router en welke provider heb je? Sorry ik zie dat het een philips is, welk typenummer? Uit de gebruiksaanwijzing kun je ook een hoop info halen,als je die niet hebt kun je ook op de website van philips kijken of er een gebruiksaanwijzing van jouw router is, zal vast wel.
Link naar reactie
[quote:119659d7f8="DrNick"]Zat nog nieuw in de verpakking, dus zou niets aan mogen zijn. Nu krijg ik alles gedaan, alleen krijg ik geen verbinding met het internet. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn? Heb al vanalles geprobeerd.[/quote:119659d7f8]Dit zegt slechts heel weinig. Kennelijk is de handleiding niet goed ... want daarin staat waar je op moet letten. Soms gaat het bijna vanzelf, dan is WAN met automatische instellingen meestal de oplossing. Het lijkt me handig om ook het type van je Philips router the noemen, dan hoeft er niet geraden worden naar mogelijke oplossingen. Maar goed, SkyNet lijkt een Belgische ADSL provider te zijn. VOor ADSL moet iha een gebruikersnaam/wachtwoord worden ingevuld en iha werken de algemene instellingen daarvoor niet. Alleen ja, ik verwacht nog wel dat je ADSL modem hebt? Of weet je dat niet. Controleer even wat rechtstreeks wat er precies op de telefoonaansluiting is aangesloten. Die gebruikersnaam/wachtwoord staan vaak in een brief met meestal nog wat meer informatie hoe een en ander ingesteld moet worden. Dit soort informatie staat dus (logisch?) niet in een Philips handleiding.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...