Ga naar inhoud

copperjet 816 ( bbned modem ) spoofen


anoniem

Aanbevolen berichten

Tot een week geleden was ik een happy user van een ouderwetse Alcatel Speedtouch Home. Het beestje werkte compleet naar behoren, maar ik ben overgestapt naar BBned. Nu heb ik een eigen domein, wat ik op mijn server draai. Doordat ik mijn vorige router met SIP Spoofing had ingesteld hoefde ik nooit adressen te wijzigen, en kon ik vrolijk via mijn externe adres ( mail.mijndomein.nl ) mijn mail ophalen. Helaas pindakaas heb ik dit nu nog niet aan de praat gekregen. De enige manier waarop ik hem werkend krijg is om bij "WAN Connections" een nieuwe WAN service aan te maken, en dan te kiezen voor Service attached to the router, en daar RFC1483 bridged. Het vervelende is dus dat hij nu als router fungeert, en mijn externe IP niet verder dan dat ding komt. Weet iemand hoe dit wel voor mekaar krijg?
Link naar reactie
  • 4 weken later...
[quote:edc6d6da12="riCHey"][quote:edc6d6da12="raphus"]Waarom zet je je modem niet gewoon in bridge? Krijgt de machine erachter een publiek IP. Uit m'n hoofd: Service attached to the bridge, en daar RFC1483 bridged.[/quote:edc6d6da12] Ja, alleen klein lastig detail, dan krijgtie geen verbinding. Vind het ook nogal vaag...:([/quote:edc6d6da12]misschien omdat er een MAC adres beveiligng is? MAC adres van de router dan in de PC klonen... (bij XP kan dat eenvoudig bij eigenschappen vd netwerkaaart, bij "geavanceerd" meen ik.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...