Ga naar inhoud

Internet probleem na aanschaffen Dell Laptop


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb verlede week een dell laptop besteld, maar nadat ik deze had ontvangen en deze aanzette viel het internet thuis uit. Even de situatie: Heb adsl : Modem - Router (draytek) - Wireless Acces Point (linksys) En dan 2 pc's daarop aangesloten Draaie alle WIN XP. En dan nu ook de laptop hier op aangesloten. in de laptop zit de volgende Draadlozenetwerkkaart in: Intel® Pro WLAN 3945 Internal Wireless (802.11a/b/g 54 Mbps) De andere 2 pc's heb ik aangesloten op het draadloze netwerk via Wireless-B Van linksys (dit werkte perfect). Maar nu ik de laptop heb valt het internet steeds uit het is dan ook niet mogelijk naar de router of Acces Point te pingen. Na ressette van de Modem, Router (draytek) en Wireless Acces Point (linksys) kan ik weer gewoon internetten op de 2 pc's en laptop. Ik hoop dat iemand een oplossing heeft voor dit probleem Bvd, Ojo
Link naar reactie
Verbindingsproblemen zijn bekend met Intel Pro chip met sommige draadloze apparaten waar Linksys er een van is. Je kan proberen de driver voor de chip van Intel zelf te proberen. Maar de enige afdoende oplossing is voorals nog een wireless PCMCIA adapter kopen van Linksys om het probleem op te lossen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...