Ga naar inhoud

verbinding met draadloos internet valt weg


anoniem

Aanbevolen berichten

Wij hebben een laptop met draadloos internet, mijn vader gebruikt die laptop ook op zijn werk. Nu is het zo als ik verbinding maak met de router krijg ik af en toe verbinding maar lang niet altijd. Waarschijnlijk weet ik wel waardoor het komt: Hij slaat de verkeerde web-key op en ik krijg die op geen 1 of andere manier veranderd :( ik kan wel een andere invoeren maar dan slaat die hem niet op weet iemand hoe dit dan??? Het lukt dus wel als ik de andere web-key invoer en daarna op oké druk dan heb ik een minutje of 2-3 verbinding en dan valt die weer weg als ik dan bij de instellingen kijk staat er een verkeerde web-key :roll: het is niet het probleem dat er muren in de weg staan of zo iets!!!
Link naar reactie
[quote:927691a651="jappi"]Wij hebben een laptop met draadloos internet, mijn vader gebruikt die laptop ook op zijn werk. Nu is het zo als ik verbinding maak met de router krijg ik af en toe verbinding maar lang niet altijd. Waarschijnlijk weet ik wel waardoor het komt: Hij slaat de verkeerde web-key op en ik krijg die op geen 1 of andere manier veranderd :( ik kan wel een andere invoeren maar dan slaat die hem niet op weet iemand hoe dit dan??? Het lukt dus wel als ik de andere web-key invoer en daarna op oké druk dan heb ik een minutje of 2-3 verbinding en dan valt die weer weg als ik dan bij de instellingen kijk staat er een verkeerde web-key :roll: het is niet het probleem dat er muren in de weg staan of zo iets!!![/quote:927691a651] Kan je niet de instellingen van het werk... zoals wep-key en SSID gebruiken om deze instellen op je router? Het opslaan van de wep-key zal je misschien administrator rechten nodig hebben... licht aan je windows versie en hoe goed het bedrijf de laptop heeft beveiligd.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...