Ga naar inhoud

mijn speakers maken een apart geluid, wat moet ik doen?


Guus Honig

Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem: ik krijg een soort van brom door mijn speakers(dit is geen ruis) en ik weet niet waar het aan ligt, mijn opstelling is als volgende: ik heb 4 speakers aan een versterker, deze versterker is weer aangesloten op een mengpaneel, op dit mengpaneel is nog een andere versterker met 2 speakers aangesloten, de input komt direct van een tv, en vanaf mijn pc, hier zit nog wel een klein mengpaneel op aangesloten, op dit mengpaneel zit nog wel een subwoofer aangesloten. ik hoop iedereen het snapt want het is idd een grote wirwar aan kabels haha. het gebrom komt van alle boxen, ook de subwoofer. ik heb geen idee waar het aan ligt want het gebrom komt dus van beide versterkers en van beide inputs(PC+TV)hallo, ik heb een probleem: ik krijg een brom door mijn speakers(dit is geen ruis) en ik weet niet waar het aan ligt, mijn opstelling is als volgende: ik heb 4 speakers aan een versterker, deze versterker is weer aangesloten op een mengpaneel, op dit mengpaneel is nog een andere versterker met 2 speakers aangesloten, de input komt direct van een tv, en vanaf mijn pc, hier zit nog wel een klein mengpaneel op aangesloten, op dit mengpaneel zit nog wel een subwoofer aangesloten. ik hoop iedereen het snapt want het is idd een grote wirwar aan kabels haha. het gebrom komt van alle boxen, ook de subwoofer. ik heb geen idee waar het aan ligt want het gebrom komt dus van beide versterkers en van beide inputs(PC+TV). ik weet ook niet echt zeker of het een brom is het geluid is er steeds een halve second e wel en dan een halve seconde niet, het is steeds precies hetzelfde ritme, het geluid zit zowel in de lage-, de middel- en de hoge tonen..
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...