Ga naar inhoud

Internet snelheid doet raar


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb 2 routers. 1 Sweex (router1) en daarop heb ik aangesloten een E-Tech(router 2). Nu hebben m'n ouders die op router 1 zitten een goede internet snelheid rond de 450 kb/s. Ik heb op mijn pc maar 100 kb, en ik zit aangesloten op router 2. Nu heb ik het probleem gevonden. Als ik in router 1 DMZ enable dan word ineens me snelheid zo langzaam. Als ik het disable zet dan is m'n snelheid ook rond de 450 kb/s. Hier een plaatje van m'n router, ik hoop dat jullie er wat aan hebben en mij kunnen helpen. [img:e5c4d4c59c]http://members.chello.nl/e.visser46/dmz.JPG[/img:e5c4d4c59c]
Link naar reactie
Dat had ik hem ook al gesuggereerd, maar op zich moet je toch een router in de dmz achter een andere router kunnen hangen? Is wat omslachtiger configureerwerk, maar het zou verder toch geen beperkingen op moeten leveren? Er lijkt nu in de Sweex-router een soort bandbreedtebeperking te zijn ingebouwd (voor de dmz) waar in het apparaat of de manual niks over terug is te vinden.
Link naar reactie
tegenwoordig is eigenlijk elk merk swicth wel goed. een poorts krijg je al voor dacht ik 10-15 euro (kijk bij tweakers voor de laatste stand). Zou bij voor keur een swicth nemen met een uplink poort. Auto Sensig is ook wel leuk, Volens mij zijn ze dat tegewoordig allemaal, dan maakt het niet uit of je een cross of stratight gebruikt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...