Ga naar inhoud

Accesspoint instellen via ip-adres


anoniem

Aanbevolen berichten

Het betreft een Linksys access point WAP54G Via de meegeleverde software kan ik een aantal basisinstellingen configureren. Het lukt mij niet om het accesspoint via het standaard ip-adres te bereiken voor de uitgebreide configuratie. Volgens de handleiding is het standaard ip-adres 192.168.1.245 Hier heb ik zelf niets aan gewijzigd. Het accesspoint is aangesloten via een Alcatel Speedtouch 510i. De verbinding zelf werkt perfect. :D Wat doe ik niet goed? :oops: Greetz, Jee Jee
Link naar reactie
wat is het ip adres van alcatel speedtouch soms in de serie 192.168.2.? dan heb je dus 2 series je kan dit oplaossen door een computer los te koppelen en een vast ip adres te geven in de serie 192.168.1.? en daarna ap en deze computer via kabel aan elkaar koppelen (via cross of switch zonder router functie) hierna het ip adres van het ap veranderen in de serie 192.168.2.? (Buiten de dhcp serie van je router) de gebruikte computer terug zetten naar dhcp en kijken of je dan wel in je ap kunt komen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...