Ga naar inhoud

Router Linksys Wireless G WAG54G gekocht Help!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Wie kan me helpen. Ik heb beneden een computer met internet verbinding en boven 1 zonder. Deze wil ik dus ook toegang tot het internet geven. De computer beneden is d.m.v. een USB Alcatel Speedtouch modem verbonden met het internet. Omdat ik geen kabels wilde trekken dacht ik aan draadloos internet middels een router. Nu heb ik een engelse handleiding, mn engels is redelijk maar hier snap ik niets van. De verkoper in de winkel zei dat ik de router op de plaats van de modem moest neerzetten omdat deze router alles in 1 is. Dit heb ik gedaan, nu viel het me al op dat ik de router via een ethernet kabel op mn computer moet aansluiten, gelukkig zat de aansluiting op mijn computer. Is het niet zo dat de modem die ik nu heb, aan de router moet worden gekoppeld, dan heeft verkoper een verhaaltje opgehangen want ik heb een USB modem en die kan ik niet op deze router aansluiten. Het klinkt misschien allemaal een beetje vaag, maar ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen. Ik heb ook al de post gelezen van Sticky maar op de site die hij aangaf kan ik een antwoord vinden. Alvast bedankt, Sander
Link naar reactie
Heb je geen kennis die beter is in het eezen van Engelse handleidingen en verstand heeft van het aansluiten van dat soort dingen? Het is een beetje lastig om uit te leggen hoe je dat ding moet instellen als je zowel de handleiding als het apparaat niet begrijpt. Wat begrijp je WEL uit de handleiding? Je kunt iig het stuk over VPN's overslaan. Daarnaast moet je bij je provider de juiste ADSL Modem instellingen opvragen (PPPoE of PPPoA bijv.).
Link naar reactie
Hallo, Ik heb gebeld met de helpdesk van de router. Deze heeft me redelijk goed geholpen. Ik heb nu weer verbinding op mijn host computer. Ik had eventjes verbinding op mijn eigen computer maar toen ik de verbinding op de host verbrak en weer aanzette, kreeg ik helemaal geen verbinding meer op mijn eigen computer. Ik ga hier morgen weer voor bellen want de helpdesk is nu gesloten. In ieder geval bedankt voor jullie reacties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...