Ga naar inhoud

Na aansluiten modem/router internet weg of traag ?


Aanbevolen berichten

Hallo ik heb nu een leuk probleem. Er was eens een computer met een zonnet budget adsl verbinding via versatel. De eigenaar vroeg mij een modem/router sweex annex a ertussen te zetten en een netwerk te maken met die sweex i.p.v die enkele modemaansluiting, ik dacht eitje...........was het maar waar. Op die eerste p.c waar eerst die gwone modem aanhing koppelde ik die sweex. Heel even had ik gewone snelheid internet via die sweex na het afsluiten van internet explorer en opnieuw opstarten was hij zeer traag. Weer afgesloten weer opnieuw geprobeert en toen had ik dus geen verbinding meer(bestuuringssysteem win2000pro. Toen was er ook nog een 98 machine en ik dacht k'zal die's proberen dus netwerkkabel erin en jawel goed en snel internet. Zo dacht ik nu ff een firewal instaleren(Zonelabs want ons be zuunig) en weer snel verder. wat bleek ik had de verkeerde dus ik sluit explorer af om hem te deintsleren. Start de explorer weer op en jawel geen internet meer. Op die 98 machine wil niks meer opstarten en ik kan met beide machines niet meer in het config menu van de modem/router. O ja op die 2000 machine zit ook zonelabs. (kan dit en virus zijn zo ja wat doe ik ertegen zo nee wat is het dan wel. [b:b66e2ae1a7][color=red:b66e2ae1a7]Wie helpt me uit de brand want ik zie het niet meer zo zitten allemaal.[/color:b66e2ae1a7][/b:b66e2ae1a7]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...