Ga naar inhoud

zwevend profiel wordt niet geladen.


anoniem

Aanbevolen berichten

[color=red:bfd9ddb1a7]EDIT: Ik heb het "opgelost" door een nieuw profiel aan te maken.... Maar dit is nu niet echt wat ik gedachte had.[/color:bfd9ddb1a7] Als ik met een nieuwe pc op het domein wil aanmelden geeft deze aan dat het zwevend profiel niet geladen kan worden... [quote:bfd9ddb1a7]Windows heeft uw zwervend profiel niet geladen en probeert u nu op basis van uw lokaal profiel aan te melden. Wijzigingen in het profiel worden niet naar de server gekopieerd wanneer u zich afmeldt. Uw profiel werd niet geladen omdat er al een kopie van de profielmap op de server bestaat die niet de juiste beveiligingsinstellingen heeft. De huidige gebruiker of de groep Administrator dient de eigenaar van de map te zijn. Neem contact met de netwerkbeheerder op. [/quote:bfd9ddb1a7] Pc is windows xp pro, server windows 2000. En daarna deze: [quote:bfd9ddb1a7]Kan het lokale profiel niet vinden. U wordt aangemeld met een tijdelijk profiel. Wijzigingen die u in dit profiel aanbrengt gaan verloren wanneer u zich afmeldt.[/quote:bfd9ddb1a7] Het rare is dat op andere pc's ( ook met windows XP) het wel gewoon werkt, met de zelfde gebruiker.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
iemand een idee wat ik eraan kan doen? Is dit iets.... [quote:b7a685d964]Windows heeft vastgesteld dat off line caching is ingeschakeld voor de share met zwervende profielen. Om mogelijke profielbeschadigingen te voorkomen, dient off line caching te worden uitgeschakeld voor shares waarop zwervende gebruikersprofielen liggen opgeslagen.[/quote:b7a685d964] Zo ja, hoe zet ik dit uit?
Link naar reactie
Mja, sorry was een beetje flauw :wink: , zal je effe proberen te helpen! Bedoel je met offline caching je offline files?? Voor offline files: verkenner opstarten, onder extra, mapopties, het tabblad offline files. Wel even als administrator inloggen, anders zie je het tabblad niet. ----------- Of heb je hier wat aan? [code:1:202e0412b4]net share sharename /cache:no[/code:1:202e0412b4] waar sharenaam de naam van de drive is. Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...