Ga naar inhoud

Postbank versus USR router


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een [b:3f77d46cc4]US Robics routertje [/b:3f77d46cc4]tussen mijn Chello modem en mijn PC in staan. Mét dit router ertussen kan ik NIET [b:3f77d46cc4]MIJNPOSTBANK.NL [/b:3f77d46cc4]doen, zonder gaat het prima. Chello kan me niet helpen, de Postbank kan me niet helpen en USR laat helemaal NIETS van zich horen. Bellen of mailen is niet mogelijk naar die club.... Wie o wie brengt mijn bankzaken weer online?
Link naar reactie
wellicht zit het probleem in de interne firewall van je router. Die laat waarschijnlijk het verkeer tussen de postbanksite en je pc niet door. Kun je evt. testen door de firewall tijdelijk uit te schakelen en het dan opnieuw te proberen. Als dat het probleem is kun je wellicht ergens een regel toevoegen voor je router dat ie verkeer van de postbanksite door moet laten. hoop dat je hier iets aan hebt.
Link naar reactie
[quote:2a6379747d="Anton 999"]Ik gebruik inderdaad een POP-UP blocker, die van Google. maar het scherm opent wel alleen laat het nooit in.... Hoe kan ik al die configuratieveranderingen in mijn router doen? Ik heb daar echt geen idee van. bedankt mensen! gr Anton[/quote:2a6379747d] rtfm :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...