Ga naar inhoud

Gamen via een router!! :(


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb thuis 3 computers staan. Die staan allemaal aangesloten op een SVEC router. Ik hoefde nix in te stellen. Geen programmatjes geinstalleerd ofzo, maar kon wel op alle computer internetten en netwerken. Maar ik wilde dan laatst een spelletje op het internet spelen, nou dat lukte dus niet. :( Ik heb al meerder topics gelezen over poort mapping, maar snap er de ballen van :-? Ik heb winroute al geprobeerd en de gaming poort open te zetten maar het werkt nog steeds niet :cry: Alledrie computers draaien op XP en heb Chello internet. Kan misschien iemand mij een beetje stap voor stap helpen? :lol:
Link naar reactie
CoolKid, Als je een router met NAT gebruikt, dan hoef je nooit en te nimmer Winroute te installeren om een spelletje op het internet te spelen. Maar ik denk dat je een spel wilde hosten? Dan moet je inderdaad port-forwarding instellen. Aangezien er op de website van [url=http://www.svec.com/PRODUCTS/Broadband.HTM]svec[/url] bij geen van de 3 routers (je had geen model opgegeven) een handleiding beschikbaar is, kan ik hem ook niet lezen voor je... :wink: Suc6!
Link naar reactie
Ik heb mijn router nu de poorten laten openen. Ik kan nu alleen gamen op 1 van de computers op het netwerk. Ik kan geen andere poorten openen. Ik kan ook alleen maar 1 ip DMZ instellen. Maar hoe moet ik het nou regelen voor de andere computers? Ik wilde ook een ftp server opzetten op poort 21. Ik heb gewoon op dezelfde manier gedaan als het open zetten van de game poorten, maar niemand kan op mijn server komen. Ze krijgen heel de tijd timed out of connection lost. Wat is het probleem, ik heb ook al verschillende poorten geprobeerd zoals 61234 :oops:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...