Ga naar inhoud

Netwerk met ADSL MultiPC Modem


anoniem

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...
Weer even omhoog gegooid?? 'K denk dat men er weinig mee kan als een bericht al 3 weken op het board staat en 64 keer bekeken is, maar zonder antwoorden... Lekker verhaal allemaal... Je hoort verhalen en je wilt uitleg hebben. Je weet niet precies wat je moet doen, maar je hebt al veel geprobeerd... Laat ik voorop stellen dat ik niet weet waar je het over hebt als je over 'adsl met een multi-pc modem' praat, maar het is misschien een ADSL-modem met een switch er in?? Wat bedoel je met netwerk bouwen?? Op het moment dat je ADSL gebruikt heb je een netwerk, toch?? Misschien bedoel je een VPN verbinding met iemand die ook een ADSL-verbinding heeft?? Tevens, het is altijd handig om naast je OS altijd even te melden wat je bedoeld, wat voor een ADSL-abonnement je hebt, welk merk en type modem je hebt, wat de huidige netwerk-opstelling is en wát je dan uberhaupt allemaal al geprobeerd hebt... Suc6... P.S. ik heb zelf kabel en heb geen reet verstand van VPN, maar misschien is er hier iemand anders die je kan helpen??
Link naar reactie
Oke ik weet het wel, maar inderdaad geef je te weinig info. Wat is je bedoeling? Er kunnen inderdaad meerdere computers op de multi pc-modem aangesloten worden. Die kunnen allemaal rechtstreeks het internet op. Er is echter ook een poort die tcp-ip binnen kan halen, die moet verbinding hebben met je netwerk. Ikzelf heb een server die een verbinding heeft met de adsl-multi-pc-modem. Die werkt als een switch en geeft het netwerk door op de andere pc's.
Link naar reactie
Ik denk dat ie met MultiPC-modem een router bedoelt Gewoon even de wizard netwerk instellen draaien in Windows XP op alle computers: Ga naar start -> mijn netwerklocaties en kies voor thuisnetwerk of klein bedrijfsnetwerk instellen. Maak elk systeem lid van dezelfde werkgroep en het is gebeurd!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...