Ga naar inhoud

Op de c-schijf staan inmiddels 40 DFoptimize.bin files en nemen heel veel ruimte in. Houden of wegdoen?


Aanbevolen berichten

Met behulp van MagicISO als BIN afzuigkap Wat is BIN bestanden? BIN-bestanden is één van de CD-image / DVD formaten. BIN-bestand is een binaire kopie van een hele CD / DVD disc. BIN-bestand bevat alle gegevens die zijn opgeslagen op de originele schijf, waaronder niet alleen de bestanden en mappen, maar ook zijn systeem-specifieke informatie, voorbeelden, bootable informatie, volume, volume attributen en een ander systeem-specifieke gegevens. Eigenlijk, BIN beeldbestand is niet een verzameling van bestanden of mappen, maar is een exacte kopie van de ruwe data van de originele schijf, per sector. .. Mogelijk heeft je harde schijf een flinke schoonmaak nodig, Windows raakt na verloop van tijd vervuilt, omdat het overal van, een kopie maakt, die vervolgens nooit méér gebruikt wordt. http://www.piriform.com/CCLEANER Haalt de bezem door Windows. . http://www.gratissoftwaresite.nl/downloads/pc-schoonmaken-cleaners .
Link naar reactie
  • 7 jaren later...

Ik heb sinds kort 87 DFOptimize bin-files op mijn C-schijf staan. Vreselijk veel ruimte (87,7 GB) neemt dat in beslag. DF slaat volgens mij op Defraggler. Ik heb inderdaad een tijd geleden Defraggler weer eens gedraaid, na lange tijd. Er staat een datum 12/12 achter. Dat zou best kunnen. Maar deze files ben ik nog nooit eerder tegengekomen. Ze staan in Windows Verkenner zelfs boven de submappen. Kan ik ze beetpakken en verwijderen? Me verwijzen naar CCleaner om de zaak schoon te maken vind ik vreemd: Defraggler is van dezelfde firma. Wat te doen?

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...