Ga naar inhoud

Verkeerde firmware AccessPoint --> Accesspoint kapot ??


anoniem

Aanbevolen berichten

Heb Edimax wireles accesspoint EW-7202AP op edimax broadband router aangesloten (notebook is draadloos verbonden met AccessPoint (en op router zijn 3 pc's, het accesspoint en ADSL-modem aangesloten) alles werkte (al maanden) prima (W98SE). Ik ben echter vergeten het accesspoint te beveiligen voor indringers (WEP). Dus via de AccessPoint utility geprobeerd e.e.a. aan te passen. Blijkbaar is het dan noodzakelijk de firmware te downloaden. Deze firmware heb ik, maar heb per ongeluk een verkeerd bestand als firmware aangewezen.....(STOM). :oops: Het programma gaf echter geen foutmelding....integendeel download gelukt was de boodschap! Maar wat blijkt nu... niets werkt meer. Via de SNMP-manager is ook niets te beginnen, hij herkent geen AccessPoint meer... Ook kan ik geen download meer in lezen. Hiervoor moet ik de AccesPoint driver installeren......en dat heb ik inmiddels al 100 keer gedaan. Wie helpt ? (of is na het downloaden van verkeerde firmware het Accespoint onherstelbaar beschadigd ??)
Link naar reactie
  • 1 maand later...
inmiddels opgelost. Edimax Europa bevestigde dat bij een verkeerde download het apparaat niet meer te herstellen is (althans niet door een leek) Advies was : terug naar winkel en kijk of het onder de garantie valt. Winkel waar ik het apparaat heb gekocht heeft een nieuwe gegeven. :P :wink: ([size=7:18dea25837]Dat ik een verkeerde download heb uitgevoerd heb ik natuurlijk niet vermeld [/size:18dea25837][/size]:oops: :wink: )
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...