Ga naar inhoud

fout: netwerkkabel niet aangesloten....


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn netwerk. Het heeft het altijd goed gedaan alleen, een aantal dagen geleden ineens niet meer. Ik heb een netwerk met 3 computers, met een switch. Het lampje op de switch van mijn computer brand, daar is dus niets mee aan de hand, ook de 2e computer werkt gewoon. Maar de 3e die geeft aan dat een netwerkkabel niet goed is aangesloten. Niemand die ooit aan die kabel heeft gezeten, maar toch ff checken. Alles was goed aangesloten, maar toch die melding op die computer en geen brandend ledje op de switch. Weet iemand hoe dit zomaar ineens kan komen, en wat zou de oplossing kunnen zijn ?
Link naar reactie
Het probleem is weer verholpen. De computer waar het om ging heeft een geintregeerde netwerkkaart, dus daar kon je niet veel aan doen. Ik had nog een kaart liggen en heb die erin gestopt, toen werkte de geintregreerde kaart ook ineens weer. Ik heb die andere kaart er weer uit gehaald, en de geintregreerde bleef het doen. Vreemd, maar het probleem is wel opgelost. :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...