Ga naar inhoud

inlogwachtwoord verdwijnt


anoniem

Aanbevolen berichten

Windows 98 SE volledig ge-updated. Heb ADSL-verbinding, wil het niet moeilijker maken dan het al is, en wil dus bij het opstarten automatisch inloggen. Bij de inbelverbinding kun je twee vinkjes zetten: een om het wachtwoord te onthouden, en een om automatisch te verbinden. Mooi, zou je zeggen, van ome Bill. Maar bij mij kun je die vinkjes NIET plaatsen. Goed, dan kies ik bij Netwerk voor Windows-aanmelding en daarna voor Client voor Microsoft-netwerken, maakt Windows een nieuwe database voor stuurprogramma's aan, start Windows opnieuw en dan werkt het. Mooi toch, van ome Bill? Helaas alleen voor die ene keer... Start ik de volgende dag mijn PC weer op, dan maakt hij wel automatisch verbinding, maar zonder wachtwoord, en dat wil niet echt lukken... En ja, bij de eigenschappen voor Internet heb ik bij de instellingen van mijn inbelverbinding mijn wachtwoord ingevuld, maar sluit ik dat venster en open ik het daarna meteen weer, dan is mijn wachtwoord weer foetsie! Daar zal hem dus de crux zitten. Dat moet haast wel ergens een instelling zijn, zou je denken, maar ik kan die niet vinden... Wie wel?
Link naar reactie
SiegeSapper, beter lezen, de vakjes zijn [i:204c5facab]niet aan te kruizen[/i:204c5facab], eg, ze zijn grijs! Harry, als je de pc na die wijziging opnieuw opstart, dan krijg je (als het goed is) een inlogschermpje van Windows. Klik je hier op OK of op Annuleren? Krijg je bij het opnieuw opstarten ook zo'n schermpje?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...