Ga naar inhoud

Superwurm's netwerkproblemen (the soap continues)


anoniem

Aanbevolen berichten

Het wordt steeds gekker zeg! Nu leek het er op dat ze elkaar begonnen te herkennen (mijn windows 2000 & mijn linux pc). Ik had in linux een group gecreerd, genaamd superwurm, en ook de windowsmachine toegevoegd (ook superwurm) en toen wou ik user superwurm toevoegen, maar dat scheen niet te kunnen. Toen ik mijn inloggegevens van mijn adsl-account invoerde (zit op een aparte ethernetkaart in windows pc) werdt dat wel geaccepteerd. Vaag.:confused: Toen ging ik in windows proberen in system > netwerk ID's om linux pc in mijn workgroup op te nemen, toen deed op eens het internet heel vaag. Het stond wel aan, maar ik kon geen pagina's meer oproepen. Kreeg alleen 404.:( Ik adsl-helpdesk opbellen. Kreeg 17 jarig knulletje dat alles van een schermpje voorlas. had ik dus weinig aan. En veel verder kwam ik ook niet. En toen ik nog tussen twee haakjes zei dat ik met een netwerk met linux bezig was zei 'ie meteen "Nee, dat ondersteunen wij niet, sorry". Dus ik alles maar weer zelf uitzoeken. Toen heb ik in windows bij de properties van de netwerkkaart het vinkje van de ip 192.168.10.1 & 255.255.255.0 weggevinkt en automatiese IP aangevinkt, en toen deed opeens mijn internet het weer. Ik vind het allemaal maar vaag. 'T wordt steeds vreemder. En windows & linux lijken elkaar wel te herkennen, maar 't is net of ze elkaar niet mogen ofzo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...