Ga naar inhoud

Linksys wireless stoort op speakers notebook Compaq


anoniem

Aanbevolen berichten

:-? Sinds een week heb ik een Linksys router met wireless mogelijkheden. Helaas blijkt de Linksys WPC11 PC-kaart voor in mijn Compaq Presario 1200 series notebook een brommende storing te geven op mijn speakers (tijdens dataoverdracht). Linksys heeft nog nooit van dit probleem gehoord. Zij denken aan interferentie van de radiosignalen met mijn speaker. Evt. zou ik mijn laptop moeten isoleren. Is jullie dit probleem bekend? Kan ik er zelf iets aan doen (behalve isoleren)? Zou een ander merk kaart het probleem kunnen verhelpen? Alvast bedankt voor de tips!
Link naar reactie
Mir, [quote:b8d9d2e3ef]Linksys heeft nog nooit van dit probleem gehoord[/quote:b8d9d2e3ef] Het overkomt mij ook meer dan gemiddeld dat ik de eerste ben die met een opmerking of klacht kom (ik heb nog nooit zaken gedaan met linksys, dus daar ligt het niet aan). Als Linksys er nog nooit van heeft gehoord, is of je kaart niet goed en moet worden vervangen (garantie!) of ze hebben de kaart (als type) nooit onderworpen aan een interferentietest. Ik raad je aan bij Linksys aan te dringen op betere medewerking: tijdelijke vervanging van de kaart door een goed (getest) exemplaar. Groet, Maarten. __________________ 80! en nog steeds junior....
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...