Ga naar inhoud

Gamen + Vigor2200e met meerdere pcs


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb zojuist een mailtje waar alles instaat naar Draytek gestuurd maar nu blijkt dat ze maandag pas weer open gaan, de helpdesk, maar dan zitten we met z'n allen al op lan hier en dan ist beetje laat. Misschien dat iemand antwoord weet, hier de mail:[quote:c5dca1eeef] Geachte medewerker van de Draytek helpdesk, Ik heb nu ongeveer een maand een router van Draytek, namelijk de vigor2200e. Ik ben erg tevreden over de router, maar ik zit met een groot probleem. Ik zal de situatie zo goed mogelijk proberen te omschrijven. Ik heb hier 2 pc's staan, en voorheen zonder router deelde ik het internet met de ene pc met de ander en konden allebei de pc's online gamen (counter-strike) en ging allemaal vlekkeloos op mijn MXStream adsl lijn. Zelfs met 3 of 4 mensen op één internet verbinding konden op een counter-strike server spelen met een goede ping. Maar sindsdien ik de vigor2200e heb staan werkt dit niet meer. Het gaat zo: Zodra de ene pc's verbonden is met een counter-strike server, en de tweede pc wil nu ook gaan verbinden met diezelfde counter-strike server krijgt de tweede pc een timeout en lijkt het alsof de server niet meer bestaat, terwijl de eerste pc nog gewoon op die server aan het spelen is. Nu heb ik toch een manier gevonden om met de tweede pc gewoon te verbinden, dmv van de console in counter-strike "connect ip:port" te typen. Als ik dan met de eerste pc weet te connecten loopt de tweede vast!!! Ik ben best wel teleurgesteld want ik kan nu geen goed gebruik van mijn router en als dit probleem zich blijft voordoen wil ik een andere router of mijn geld terug en dat zou zonde zijn van zon mooie router. Daarom hoop ik ook dat er een oplossing is voor mijn probleem. Alvast bedankt, met vriendelijke groet: Herman aka Novah [/quote:c5dca1eeef]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...