Ga naar inhoud

DHCP Server via Winroute, hoe zet je die aan?


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn laptop staat rechstreeks op een netwerkkaart in mijn gewone pc. op beide staat Winroute LITE geinstalleerd. Hoe kan ik nou met mijn laptop het internet op via mijn computer? Ik gebruik ADSL mijn pc gaat naar de hub dan naar een firewall en dan naar het ADSL modem (deze is getweaked tot router). Iemand een tip? :roll:
Link naar reactie
Waarom stel je je laptop niet net zo in als je PC, maar met een netwerkadres dat 1 hoger ligt en sluit je hem dan aan op je hub? Alle instellingen kan je dan zo van je PC kopieren. Ook voor de communicatie met je PC kan je deze opstelling gebruiken. Je moet je Laptop dan wel met een straight patch kabel verbinden met de hub en niet met een cross-kabel. Je ontlast wel je gewone PC. Die hoeft dan niet als router te fungeren.
Link naar reactie
sorry teacher, had hem inderdaad beter hier kunnen zetten :oops: ik zit op de 2e verdieping. Kabels leggen is een ramp hier. Ik wil mijn laptop alleen op internet hebben zodat ik van tijd tot tijd kan updates kan doen. Ken ik ook mijn kabel uit mijn pc rukken maar ik dacht dit werkt wellicht ook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...