Ga naar inhoud

FIFA Football 08 Probleem


Aanbevolen berichten

Hoi, Ik heb de game Fifa football 08. Die heb ik al ongeveer 2 jaar op mijn pc staan. Ik heb een eigen ploeg gemaakt en die ploeg heb ik in de engelse competitie gezet. Ik ben nu Coach over die ploeg. Het probleem: Als ik een wedstrijd gespeeld heb krijg ik altijd eerst een wedstrijdoverzicht. Als ik daarna verder wil gaan en terug wil naar het hoofdscherm van het speltype Coach sluit FIFA opeens af en krijg ik een foutmelding. (Ik heb wel een screenshot van de foutmelding gemaakt, maar ik weet niet hoe je dat op dit forum moet zetten.) Foutmelding: Er staat: FIFA.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. If you were in the middle of something, the information you were working on might be lost. For more information about this error, click here. The following files will be included in this error report: C:/DOCUME~1\CHRIST~1\LOCALS~1\TEMP\6d57_appcompat.txt Ik kan zelf deze file niet vinden. Ik weet niet of ik hier ook wat aan heb. Ik hoop dat iemand dit probleem kan oplossen. Anders moet ik FIFA 08 Opnieuw installeren vrees ik Christiaan
Link naar reactie
[quote:901e642682="arjant2"]ik zou de game even opnieuw installeren. Voor dat je dat doet even de savegames veilig stellen.[/quote:901e642682] Bedoel je met ''savegames veilig stellen'' dat ik alle bestanden die ik op de harde schijf staan van FIFA 08 moet kopieeren. en daarna als FIFA 08 opnieuw is geinstalleerd weer terugplaatsen in dezelfde map??
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...