Ga naar inhoud

Nieuwe FPS kiezen voor PS3


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Het is al weer een tijdje geleden dat ik een leuke shooter voor de PS3 heb gekocht, en totdat GT5 uitkomt moet ik natuurlijk nog wel iets te doen hebben in de vakantie :P Ik ben al een tijdje klaar met Quantum of Solace (ja, het is oud), en dat is wel het soort spel dat ik leuk vind. Het is overigens gebouwd op de enginen van COD4. Ik wil dus nu wel iets nieuws, en heb de volgende games al gevonden: Far Cry 2 (IGN 8,8 ) + Enorm grote wereld + Overal valt wat te beleven + Kies voor je eigen manier van spelen + Multiplayer modus is lang speelbaar + Veel verschillende MP arena's, ook door andere gamers gemaakt... - Slechte AI - Irritante scoutpoints Call of Duty 4 Modern Warfare (IGN 9,4) + Singleplayer variërend + Verhaal steekt prima in elkaar + Visueel een schoonheid + Zeer intens; veel gebeurtenissen + Realistisch en tegelijk lekker arcade + Multiplayer voelt soepel en snel + Ervaringspuntensysteem verlengt spel - Geen co-op - Bepaalde online spelmodi worden nauwelijks gebruikt - QoS heeft er gewoon hele omgevingen uit gekopieerd die ik dus al ken - Toch nog veel korter dan Far Cry 2 Call of Duty 5 Modern Warfare 2 (IGN 9,5) + Intense singleplayermodus… + Spec Ops coöperatief enorm vermakelijk + Erg sterke muziek, mede door Hans Zimmer + IJzersterke online multiplayer die voor iedereen toegankelijk is + Nieuwer = moderner - …die niet erg lang duurt - Voelt bij vlagen toch nog erg scripted aan - Veel duurder Wat vinden jullie dat ik moet kiezen, en waarom? Is er misschien nog een andere vette game die ik over het hoofd heb gezien? (Ik houd niet van SF (resistance) of klassieke dingen (dantes inferno), maar gewoon in het nu en heden...
Link naar reactie
Call of Duty 4 is toch wel echt een aanrader dan, ik heb hem zelf op de PC gespeeld maar dat verschilt denk ik niet veel. Het klopt dat de campaign zeer kort is, maar de multiplayer is echt verslavend en heel vet :D . En die online spelmodi die niet vaak worden gebruikt zou ik niet op letten, ikzelf deed eigenlijk alleen maar team-deathmatch. Maar dat kan ook weer een persoonlijke keus zijn.
Link naar reactie
[quote:631a57eef3="Doofenshmirtz"]Call of Duty 4 is toch wel echt een aanrader dan, ik heb hem zelf op de PC gespeeld maar dat verschilt denk ik niet veel. Het klopt dat de campaign zeer kort is, maar de multiplayer is echt verslavend en heel vet :D . .[/quote:631a57eef3] Speel nu ook vaak multiplayer, is altijd grappig om te zien hoe groot het verschil in niveau is :P [quote:631a57eef3="Doofenshmirtz"]En die online spelmodi die niet vaak worden gebruikt zou ik niet op letten, ikzelf deed eigenlijk alleen maar team-deathmatch. Maar dat kan ook weer een persoonlijke keus zijn.[/quote:631a57eef3] "Team Conflict" :P Bedankt iig voor je reacite :wink: Is er misschien ook iemand die meerdere van deze gespeeld heeft??? En die dus kan zeggen welke hij vetter vond? TIA!
Link naar reactie
FPS voor je PS3? Dan raad ik je zeker Killzone 2 aan. Scoort beduidend goed en de SP is voor mijn gevoel net zo goed, of zelfs beter op sommige punten, als CoD. De MP is daarna net zo verslavend. Grafisch echt prachtig (mits je een HD TV hebt ofcourse :P) en het is een mooie PS3 Exclusive. Ik zou zeggen kijk er is naar en dan is je keuze snel gemaakt ;) De game komt van Nederlandse bodem.
Link naar reactie
Ik heb de PC versies van alle drie de spellen gespeeld en kan je vertellen dat wanneer je Modern Warfare 2 wilt kopen je eigenlijk COD4 ook moet kopen omdat ik de SP van MW2 dingen terug komen uit COD4. COD 4 heeft hele toffe Multiplayer evenals MW2. Die van Far Cry 2 is minder, net als de Single Player. Je word na een tijdje helemaal gek van het heen en weer rijden/lopen in het level. Ik werd het helemaal zat. het is daarom ook het enige spel in mijn kast waarvan ik de Single Player nog niet heb uitgespeeld. Ik zou dus voor COD4 gaan en daarna MW2. Greetz, [color=red:cb699f5a8a]EDIT:[/color:cb699f5a8a] Call Of Duty 4 - bol.com prijs ¤ 15,99 Modern Warfare 2 - bol.com prijs ¤ 59,99 Far Cry 2 - bol.com prijs ¤ 29,99
Link naar reactie
Dat is inderdaad wel een goed idee. Eerst CoD4 (ik geloof als used game bij de gamemania 20 euro of zelfs minder), die uitspelen en lol mee hebben, en dan daarna MW2, dan is de prijs daarvan zelfs nog verder gezakt... Als nu het prijsverschil erg klein is wordt het een ander verhaal, maar toch... Bedankt! :wink: EDIT: Wat wel blijft is dat de omgevingen van CoD 4 wel gewoon gekopieerd zijn naar Quantum of Solace, en die heb ik dus allang gezien... Dat lijkt me wel een rede om toch meteen op MW2 te gaan zitten (en dan op de bank gaan zitten en het in de ps3 doen xD :P)
Link naar reactie
  • 1 maand later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...