Ga naar inhoud

battlefield 1942 online spelen


Aanbevolen berichten

Ik heb een paardagen geleden Bf1942 weer geinstaleerd maar ik kan niet online komen der mee op 1 of andre manier. Nu heb ik wat ge googled en blijkt dat er updates nogdig zijn.Nu heb ik er een paar gedownload en nu lukt het nog steeds niet. Wie weet welke downloads ik nodigg heb en waar kan ik ze vandaan halen? alvast bedankt
Link naar reactie
Je moet de nieuwste patches downloaden. Eerst deze patch: [url=ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/battlefield_1942_patch_v1.6.19.exe]patch 1.6[/url] Dan deze patch: [url=ftp://largedownloads.ea.com/pub/patches/battlefield_1942_incremental_patch_v1.6_to_v1.61b.exe]Battlefield 1942 v1.61 Incremental Download (6.41MB)[/url] Als je vista hebt moet je andere patches downloaden volgensmij...
Link naar reactie
lijkt wel of iedereen ineens afgelopen weekend dat spel is gaan spelen (ik namelijk ook :S) als je dat allemaal gedaan hebt, download dan gelijk de mod "Desert Combat Final" (op de website www.desertcombat.com staat precies wat je allemaal nodig hebt en dus moet downloaden en de installatievolgorde). Een aantal screenshots vind je hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Desert_Combat Als je xfire gebruikt, wil ik wel een paar keer fraggen ;) m'n xfire: jaxdryke Groetjes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...