anoniem Geplaatst: 18 december 2007 Delen Geplaatst: 18 december 2007 Weet iemand of dit wat is? http://gunz.ijji.com/shop/home.nhn Ben je erg in het nadeel zonder die koop items? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2007 Ik heb het gespeeld tot level 24? Maar het is een MMO Shooter Rpg oO, wat betekend: -Verslavend -Veel uurtjes kwijt -Veel knallen Laatste 2 gaan niet samen; krijg je zenuwtrektjes :roll: De items, tja t maakt wel uit maar meer bij de hogere levels... Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2007 Is er niet een enorme lag dan:S. Kan met niet voorstellen met meer dan 64 man (zoals in bf2) een shooter te spelen... Zijn de graphics heel slecht? Want die systeem eisen zijn nogal laag. Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2007 ik heb het gespeeld tot level 40 als je niets koopt, kan je nog heel ver komen hor ;) de graphics zijn best goed..voor een online spel :D en je hebt bijna geen lag als je met 25 mensen in een kamer zit, aleen als iemand hackt Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 december 2007 Auteur Delen Geplaatst: 18 december 2007 Nou ik heb hem eropgezet... moet wel beetje lachen... Het is precies warrock met lelijkere wapens. Verder is het geen MMO want er zijn gewoon server die je kunt joinen. Denk dat ik maar bij call of duty 4 blijf;) Daarbij kun je ook levelen maar unlock je wapens door te gamen en het ziet er ook nog eens een stuk mooier uit... Jammer dacht meer aan een world of warcraft met wapens maar helaas;). Soldier of fortune 2 heeft overigens de zelfde systeem requirements en ziet er 4x beter uit :P . Link naar reactie
BerthaEirian Geplaatst: 29 maart 2022 Delen Geplaatst: 29 maart 2022 Bedankt voor het delen, ik speelde dit spel vroeger. 2 Link naar reactie
Aanbevolen berichten