Ga naar inhoud

toetsenbord logitech G15


Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb sinds 2 dagen deze toetsenbord en ik heb nu een paar vragen. Bij het toetsenbord zit een programma en dat heet "toetsenbord-profiler" Hiermee heb je onder andere de mogenlijkheid om te scannen naar nieuwe games. Ik heb op dit momemt 6 games op mijn pc staan maar de profiler van de toetsenbord vindt er automatisch maar 2. En hoe krijg ik spel informatie op het lcd scherm. Is dit niet voor elk spel toegankelijk. Hierover kan ik eigenlijk niks vinden in de handleiding (die trouwens erg beperkt is) Ik heb toch geen brak toetsenbord gekregen, zo ja dan gaat die gelijk weer retour. Ik hoop dat er meer mensen zijn met deze toetsenbord zodat ze wat tips kunnen geven.
Link naar reactie
Hallo leeuw, Ik heb dit tobo ook al een jaar of 2.5, en moet zeggen, zo'n fijn toetsenbord :D .. Als je informatie over spellen op je lcd-scherm wilt zien, moet je hiervoor een mod downloaden. Populaire websites zijn: - www.g15mods.com - www.g15forums.com - www.forum.watkanjedaarmee.nl Hier staan verscheidene mods voor je LCDschermpje, en er staat ook bij hoe je ze moet installeren en/of activeren. Ik vind het LCDschermpje érg fijn als ik BF2 of CS:S speel. Ook tijdens GRAW2 is het fijn om te weten wat je score/status is. Verder heb ik een winamp plugin die precies weergeeft wat er speelt, via de toetsen onder het LCDscherm kan ik ook nummers doorspoelen, nummer verder gaan, uitzetten, muten etc. Dan gebruik ik ook nog een Teamspeak RC2 plugin die me daar ook informatie over weergeeft (bijvoorbeeld wie er op dat moment spreekt, je kan geluid/microfoon uitzetten etc Ventrilo (soort van teamspeak, maar dan beter vind ik) ondersteund het toetsenbord vanuit zichzelf al. Kijk maar rond op de websites zoals boven aangegeven, daar staat een hoop informatie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...