Ga naar inhoud

verbroken verbinding in bf2 en bf 1942, complex probleem?


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb pas een andere pc aangeschaft (muv de gf 6600 gt) . zie specs desktop. dat ding loopt op zich prima. als ik echter in bf2 zit of bf1942 dan loopt eea in begin soepel maar later gaat het beeld wat haperen. vervolgens gooit hij me uit het spel met als melding ; verbinding met server verbroken. dit heb ik overigens nooit smorgens maar altijd savonds. en doet het in elke server. ik heb punkbuster geupdate. let wel, dit is dus een andere melding als de overbekende melding connection problems die ik bijna nooit heb. ik heb 3d mark 03 gedraaid plots nadat ik er ben uitgegooid maar die loopt prima en zonder haperen (heb de nvidia drivers geinstalleerd na de uli agp drivers). lijkt dus geen vkaart prob of stabiliteitsprob. op de asrock moederbord zit een onboard ethernet kaart. ik had nog een pci ethernet kaart liggen en er in geprikt maar hier klapt hij me ook van tijd tot tijd uit de server. speedtest. nl geeft ook geen internet probs aan. als ik cod2 speel heb ik overigens nergens last van. alles lijkt goed te werken behalve als ik savonds een potje bf2 speel. start ik overigens opnieuw op, dan heb ik weer nergens last van. iemand enig idee???? alvast bedankt.
Link naar reactie
ligt niet aan je pc maar aan de netcode van BF2 , die is uitzonderlijk slecht, en de reden waarom je het 's avonds meer hebt dan 's morgens is omdat de servers dan meer belast zijn (meer spelers erop en meer hits van buitenstaanders om te refreshen) . evenals het "there is a problem zith your connection" in de game komt geregeld voort, wat er dan ook voor zorgt als je in een jet of helicopter zit, dat je gegarandeerd tegen de grond beland . is je verbinding draadloos ??
Link naar reactie
het rare is dat ik het met mijn oude pc (amd 2400, wel zelfde 6600 gt) nooit had. haast nooit geen verbindingsprob. soms wordt ik er nu uitgegooid en wanneer ik dan direct weer toegang zoek tot diezelfde server wordt iker na 10 sec weer uitgegooid. ligt dit dan aan dit netcode? heb jij dat dan ook? sinds 1800 vanavond speel ik nu weer in bf2 en heb ik nergens last van. ben benieuwd later op de avond. ik heb op mijn desktop geen draadloze verbinding. via mijn laptop overigens wel en kan ik feilloos bf2 spelen. het blijft vreemd!
Link naar reactie
[quote:0a40934152="bmw"]het rare is dat ik het met mijn oude pc (amd 2400, wel zelfde 6600 gt) nooit had. haast nooit geen verbindingsprob. soms wordt ik er nu uitgegooid en wanneer ik dan direct weer toegang zoek tot diezelfde server wordt iker na 10 sec weer uitgegooid. ligt dit dan aan dit netcode? heb jij dat dan ook? sinds 1800 vanavond speel ik nu weer in bf2 en heb ik nergens last van. ben benieuwd later op de avond. ik heb op mijn desktop geen draadloze verbinding. via mijn laptop overigens wel en kan ik feilloos bf2 spelen. het blijft vreemd![/quote:0a40934152] maar had je op die ouwe pc ook de nieuwste patches? :wink: Want EA staat er nogal om bekend ''foute'' patches te releasen..
Link naar reactie
cker, op mijn oude pc stonden dezelfde patches als op mijn nieuwe. gister om 1800 uur ging het goed maar om ca 2000 uur werd ik er weer afgegooid. waarschijnlijk vanwege de drukte dan weer. overigens kon ik op een aantal andere servers gewoon spelen. maar feit blijft dat ik dat in het verleden nooit had. heb nu weer een schone installatie gedaan dus ff afwachten of het vanavond beter gaat.
Link naar reactie
Het kan toeval zijn, dat het tegenwoordig wat drukker is precies als jij een nieuwe pc hebt... was 1.5 uur met inet kabels bezig aan te sluiten overal in huis tijdje terug, en daarna deed inet het niet, uur lang met kabeltester alles lopen testen... toch maar even me provider gebelt.. lag het aan hun *ramt met hoofd tegen muur* stom toeval komt wel es voor.
Link naar reactie
ik denk dat het gefixt is. na flink googlen kwam ik dit tegen ................. quote bf2 ondersteund nog geen dualcore cpu's en daarmee wordt verbinding verbroken dit kan mss een goede tip zijn voor alle dualcore cpu gebruikers: wanneer je bf2 speelt minimaliseer je effe bf2 en klik je op de taakbalk ( die met start) en ga je naar taakbeheer ga dan naar het tabblad proccesen daar zal BF2 staan klik daar nog is met de rechtermuisknop op en kies affiniteit instellen vink daar dan 1 cpu uit (cpu 1) dan kan je zonder problemenen op een server blijven;)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...