Ga naar inhoud

Ghost Recon via Netwerk


Aanbevolen berichten

Hoi, Sinds kort zijn wij (vriend,vriendin, zwager en schoonzus) volledig verslaafd aan Ghost Recon 8) Ik geloof versie 1 maar zeker weten doe ik het niet. ( het ziet er grafisch goed uit) Nu willen wij dit graag met en tegen elkaar spelen. Weet iemand hier hoe dat moet?? Er zit een netwerk optie in maar dan moet ik een server selecteren maar wat bedoelen ze daar mee? Ik heb een IP netwerk met meer dan genoeg aansluitingen. (iets van 6 pc's). Buiten het LAN zou ik het ook graag over het internet tegen hen willen spelen. Dus niet met andere spelers maar puur met hen. hoe kan ik dit doen?
Link naar reactie
1. Je moet als je over het netwerk wilt spelen , eerst iemand een server laten maken (create game / create server ofzoiets) De anderen kunnen dan 'joinen' in die server en dan kun je met/tegen elkaar spelen. Let wel op dat je ergens (weet niet precies waar) instelt dat je alleen over lan gaat spelen!! 2. Over het internet gaat hetzelfde, alleen moet je dan zorgen dat je server op internet te zien is (ergens lan veranderen in internet ofzo) en dan moet je een password voor die server zetten, zodat andere mensen er niet inkunnen. Let wel op dat je dezelfde versies hebt! :wink: En het updaten van het spel is ook verstandig (patchen), maar iedereen moet dezelfde versie hebben. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...