bartrutten Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Ik heb office 2007 ik kon eerst documenten plubiceren naar een pdf formaat. Toen had ik windows 7. nu heb ik windows 8.1 nu werkt het niet meer. Ik heb al van alles uit geprobeerd. Of is office 2007 niet helemaal comptitabel met windows 8.1 Wat kan ik het beste doen alvast bedankt bart Link naar reactie
Kasander77 Geplaatst: 14 mei 2015 Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Ik gebruik Office 2002 onder Windows 8.1 dus zou 2007 ook moeten werken. Ga voor het pdf-verhaal even naar http://www.cutepdf.com/products/cutepdf/writer.asp, installeer de driver en je kan weer als pdf "printen". Link naar reactie
Mericya Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 MS Office 2007 is compatibel met Windows 8.1, als Outlook 2007 compatibel is met Windows 8.1 dan zijn de andere MS Office 2007 onderdelen (Word, Excel etc.) ook, zie onderstaande link: http://www.msoutlook.info/question/725 Hoe publiceer u toen een document naar .pdf bestand? Met welk programma? Link naar reactie
bartrutten Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2015 ik publiceerde in one note via bestand en dan kon ik publiceren pdf aanklikken. nu staat het er niet meer bij. Kan ik dat ook in office 365 alvast bedankt Link naar reactie
probeertehelpen Geplaatst: 24 mei 2015 Delen Geplaatst: 24 mei 2015 Invoeg toepassing installeren. https://support.office.com/nl-nl/article/Een-bestand-opslaan-als-PDF-443B9EC2-3B9A-431F-B6F7-672550A296B7 Link naar reactie
bartrutten Geplaatst: 25 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2015 het is al opgelost. ik heb microsoft gebeld. Ik moest een bestandje installeren. Het programma gooide een bestandje weg tijden het installeren onder windows 8.1 bart Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.