Ga naar inhoud

Mafia Setup


Aanbevolen berichten

Beste mensen, Ik bedacht me laatst om weer eens Mafia te gaan spelen. Nu wil ik graag enkele dingen weten over de grafische setup hiervan. 1. Fullscene antialiasing (kan ik on/off zetten), wat houd dit in? 2. Triple buffering, wat houd dit in? 3. Vertical synchronization, wat houd dit in? 4. Refresh rate, wat houd dit in? Dan bij Texture quality/size 5. Treucolor, compressed, wat houden deze dingen in? 6. Software mixing only, wat houd dit in? 7. Disable EAX, wat houd dit in? Kortom....wat houd de hele setup in? haha. In ieder geval is er iemand die mij dit kan uitleggen? Hartellijk dank alvast.
Link naar reactie
Voor dit soort dingen heb je Google. Typ even wat je zoekt en voíla, je hebt een antwoord op je vraag. Van vraag 1 t/m 5, dat zijn allemaal beeld (verbeterende) instellingen, als je grafische kaart snel genoeg is, kan je gewoon proberen het aan te zetten. Vraag 7 gaat over geluid. Als je een geluidskaart hebt die EAX ondersteund, schijn je beter geluid te hebben (nooit geprobeerd, gehoord).
Link naar reactie
Nou: 1. Een functie die alle lelijke blokkige randjes opnieuw bij langs gaat, zodat het beeld mooier word, zonder al die blokjes zeg maar :P 2. Geen id :P (waarschijnlijk dat hij ipv 2 buffers 3 gebruikt, dit resulteert vast ook in een mooier beeld) 3. Hiermee word het aantal frames per second (fps) gelijk gemaakt aan het aantal hertz van je monitor. 4. Geen id, volgens mij iets dat lijkt op 3., ook beeldverbeterend. 5. Meer kleuren in het spel, die ook ingepakt (gecompressed worden), kortom, nog meer rekenkracht nodig. 6. Geen id :P 7. EAX is een functie van Creative (voor zover ik weet) en word gebruikt om het geluid mooier/beter weer te geven, niet alle computers ondersteunen dit, meestal alleen als er een Creative geluidskaart in zit. Ik hoop dat ik je hiermee een beetje help.. Eigenlijk kan je al deze functies aanzetten als je een goede pc hebt. (Misschien wel handig om te vertellen wat voor pc je hebt..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...