Ga naar inhoud

AI computer raadt je gedachten


Aanbevolen berichten

Kijk op: http://y.20q.net/anon Hij had de mijne in 16 vragen! Ik veronderstel dat het een tennisbal is? Ja , Nee , Warm 16. Is het een bepaalde kleur? Ja. 15. Kan het drijven? Ja. 14. Is het kleiner dan een brood? Ja. 13. Zit het in een pak? Soms. 12. Is het wit? Nee. 11. Is het rond? Ja. 10. Is het buiten? Ja. 9. Gebruik je het in je huis? Nee. 8. Is het groter dan een magnetron (of broodtrommel)? Nee. 7. Voel je je er prettiger bij? Nee. 6. Staat er iets op geschreven? Ja. 5. Zou je het als cadeautje geven? Ja. 4. Kun je het optillen? Ja. 3. Is het hard? Nee. 2. Gebruiken de meeste mensen dit dagelijks? Nee. 1. Het is geclassificeerd als Anders
Link naar reactie
knap apparaatje hoor: [b:82dca1089b]Ongewone Kennis over schaatsen[/b:82dca1089b] Kun je ermee spelen? Ik zeg Waarschijnlijk. Rent het graag? Ik zeg Waarschijnlijk. [b:82dca1089b]Kan het grommen? Ik zeg Waarschijnlijk.[/b:82dca1089b] Kun je er spelletjes mee spelen? Ik zeg Ja. Gebruikt een hockeyspeler het? Ik zeg Ja. Is het aangenaam? Ik zeg Ja. Wordt het gevormd uit koolstof? Ik zeg Ja. Leeft het bovengronds? Ik zeg Ja. Is het verslavend? Ik zeg Ja. Is het wit? Ik zeg Ja. Is het een synthetisch materiaal? Ik zeg Ja. Is het zwaarder dan een eend? Ik zeg Ja. Wordt het algemeen gebruikt? Ik zeg Ja. Heeft het een stevige huid? Ik zeg Ja. Zou je voor het gebruik ervan betalen? Ik zeg Ja. Is het zwart? Ik zeg Ja.
Link naar reactie
ik had bloempot, dichste bij was een vaas.. maar wel rare vragen want als hij vraagt: 'kan je het ergens instoppen', kan je op allemaal manieren beantwoorden, net als 'is het zwaar' en dan de ongewone kennis van een bloempot: Is het spontaan? Ik zeg Waarschijnlijk. Heeft het bladeren? Ik zeg Ja. Wordt er op gejaagd? Ik zeg Ja. Kan het grommen? Ik zeg Ja. Zwemt het? Ik zeg Ja. :o
Link naar reactie
Jij dacht aan een baarmoeder. [color=red:c30c5d5649]Kun je het in een kantoor vinden? Jij zei Nee, Ik zeg Ja.[/color:c30c5d5649] ligt eraan wat je op t kantoor doet... Kun je het aanraken? Jij zei Nee, Ik zeg Ja. (hoe dan) Komt het in veel varianten voor? Jij zei Nee, Ik zeg Ja. Beweegt het? Jij zei Ja, Ik zeg Twijfelachtig. Wordt het algemeen gebruikt? Jij zei Nee, Ik zeg Ja. (tuurlijk jongen) Is het een abstract concept? Jij zei Ja, Ik zeg Nee. Gebruik je het in je huis? Jij zei Nee, Ik zeg Ja. (kan best kloppen) Kan elke leeftijdsgroep het gebruiken? Jij zei Nee, Ik zeg Waarschijnlijk. (kan niet) Gebruik je het dagelijks? Jij zei Nee, Ik zeg Ja. (lkkr zeg) Past het in iets anders? Jij zei Ja, Ik zeg Nee. (waar zit het dan in?!?!) Heb je er een in het echt gezien? Jij zei Nee, Ik zeg Ja. (hoe weet hij nou of ik er 1 in het echt gezien heb!?!?!?) piemel kentie ook al niet :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...