Ga naar inhoud

Windows Vista upgraden naar windows 7 ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil graag Windows Vista upgraden naar windows 7 en heb hier een aantal vragen over. ------- Mijn systeem gegevens: Windows Vista Home Premium service pack 2 processor: Intel(R) Core(TM) Quad CPU Q6600 @ 2.40 GHz 2.40 GHz geheugen (RAM): 4,00 GB 32-bits besturingssysteem ---------- De volgende puntjes het ik hier opgesomd: 1. Welke versie kan ik het beste nemen? 2. Ik las dat programma's zoals foto/video bewerkings software en games sneller werken in een 64 bits besturings systeem. maar kan mijn pc 64 bits aan? en hoe kan ik dat zien? Graag wil ik mijn Vista versie upgraden zodat instellingen en programma's op mijn pc behouden blijven. Maar als het dus nut heeft om de 64-bits versie te installeren en het is niet mogelijk om de instellingen en programma's op mijn pc behouden dan moet het maar. Dat is meer werk omdat je dan alle programma's weer opnieuw moet installeren maar als mijn pc er dan op vooruit gaat qua snelheid en mogelijkhden dan heb ik het er wel voor over. 3. Hoe zit het dan met de prijs en is het product wat ik zoek nog leverbaar? Kunnen jullie mij advies geven hierover. Ik zie graag een reactie terug. Alle advies is welkom! Alvast hartelijk dank. Met vriednelijke groet, Luc Langen
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...