Ga naar inhoud

C&C Zero Hour, zit vast in challenge


Aanbevolen berichten

Hey! Ik ben bezig met de challenge van Generals Zero Hour. En ben nu in Challenge 5 Air force. En heb ik die ene als tegenstander met camouflage enzo. (weet niet meer hoe hij heet) Prince Kassaad ofzo?. Nu heb ik allll zijn gebouwen en poppetjes doodgemaakt. En is het hele landje leeg met alleen mijn troepen. Maar de spel is nog niet afgelopen. Ik heb het hele landje afgezocht naar eventuele achtergebleven dingen van de tegenstander, maar er is helemaal niks. Er vliegen nu allerlei drones van mij, maar die pikken ook niks op. Ik kwam nog een paar verborgen mijnen tegen, maar gelden deze ook als gebouwen? Meestal is het toch als alle gebouwen kapot zijn dat ik gewonnen heb? Ik speel het op medium level, in easy levels ging het allemaal goed. Ik heb alle patches ook. Ik heb de originele versies. Ik snap het niet! Nu kan ik niet verder weeeh... :evil:
Link naar reactie
[quote:654194d0e3="CYRAX.nl"]maak HEEL veel NUKES en bom de heel de map dan heb je hem zo op die map maak ik iets van 50 nukes :lol: :lol: dan heb je zo[/quote:654194d0e3] 1 dat is bij china 2 het duurt 10 jaar voordat je 50 nukes hebt gebouwt 3 het duurt 6 minuten voordat je een nuke kan lanceren
Link naar reactie
[quote:39c5b04649="sdk"][quote:39c5b04649="CYRAX.nl"]maak HEEL veel NUKES en bom de heel de map dan heb je hem zo op die map maak ik iets van 50 nukes :lol: :lol: dan heb je zo[/quote:39c5b04649] 1 dat is bij china 2 het duurt 10 jaar voordat je 50 nukes hebt gebouwt 3 het duurt 6 minuten voordat je een nuke kan lanceren[/quote:39c5b04649] hij speelt dus met een money cheat of zo. Is dus geen strateeg, maar wel een hele stoere vent die 50 nukes inzet. Hoe noemen ze zo iemand eigenlijk ? :wink:
Link naar reactie
[quote:a07f0dbbcb="Bosje"][quote:a07f0dbbcb="sdk"][quote:a07f0dbbcb="CYRAX.nl"]maak HEEL veel NUKES en bom de heel de map dan heb je hem zo op die map maak ik iets van 50 nukes :lol: :lol: dan heb je zo[/quote:a07f0dbbcb] 1 dat is bij china 2 het duurt 10 jaar voordat je 50 nukes hebt gebouwt 3 het duurt 6 minuten voordat je een nuke kan lanceren[/quote:a07f0dbbcb] hij speelt dus met een money cheat of zo. Is dus geen strateeg, maar wel een hele stoere vent die 50 nukes inzet. Hoe noemen ze zo iemand eigenlijk ? :wink:[/quote:a07f0dbbcb] Gewoon, een zielige n00b :P :P :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...