Ga naar inhoud

battlefield 1942/Vietnam problemen met installeren!!!


Aanbevolen berichten

Ik krijg steeds een foutmelding met het installeren van battlefield als ik bij de 51% ben (vlak voor het wisselen van de cd1 naar cd2) krijg ik deze foutmeling: Exit Setup Specifield component cannot be found in the media. An attempt was made to access a component that does not exist in the named media. Het spel heeft het alltijd gedaan, ik heb dit na het opnieuw installeren van Win XP pro. (ik heb het probleem alleen met battlefield CD's, andere spellen doen het gewoon). Ik heb geen idee wat het is!!! Wie kan mij helpen!!!
Link naar reactie
[quote:9ac110ab46="randy86"]Ik krijg steeds een foutmelding met het installeren van battlefield als ik bij de 51% ben (vlak voor het wisselen van de cd1 naar cd2) krijg ik deze foutmeling: Exit Setup Specifield component cannot be found in the media. An attempt was made to access a component that does not exist in the named media. Het spel heeft het alltijd gedaan, ik heb dit na het opnieuw installeren van Win XP pro. (ik heb het probleem alleen met battlefield CD's, andere spellen doen het gewoon). Ik heb geen idee wat het is!!! Wie kan mij helpen!!![/quote:9ac110ab46]
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:34d2741bf2="Rumaro"]is DirectX wel geinstalleerd ?[/quote:34d2741bf2] het is tijdens het installeren dus dat heeft er geen f*ck mee te maken. Gewoon duidelijk geval van slecht leesbare sector op de cd. Vuiltje,krajse of zelfgebrande cd van goedkoop merk of cd die te lang in zonlicht heeft gelegen.
Link naar reactie
probeer eens een firmware update.. mijn DVD rom kon gebrande FAR CRY ook niet lezen , m'n zusje heeft dezelfde en die las hem wel , maar toen ik keek had zij een andere naam bij de DVD-rom staan bij apparaat beheer , dus het zal wel andere firmware zijn denk ik , beiden LG dvd-spelers :S
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...