Ga naar inhoud

hoe werkt launch.bat?


Rasaur

Aanbevolen berichten

beste, op dit moment ben ik een USB stick aan het maken die de USB geschiedenis van laptops kan halen. Met behulp van USBDeview van nirsoft. op dit moment ziet de launch.bat er zo uit: [b]start USBDeview.exe /stext USBDeview.txt[/b] Nu is mijn vraag: de .txt files komen in de zelfde map te staan als de .exe en launch.bat files, ik wil dit niet, ik zou graag willen dat ze in een aparte map gaan,en wanneer de map verwijderd is voorwat voor reden dat het programma checked of de map bestaat en anders automatisch weer aanmaakt (dit moet allemaal binnen de USB blijven) En mijn 2de vraag: wanneer de start USBDeview.exe klaar is start de .exe, daarna blijft hij aan staan en moet ik handmatig het programma uitzetten, is er een manier dat hij uit kan gaan na verloop van tijd (het duurt maar 10 sec om de logs te kopieeren) kortom ik wil graag een launch.bat hebben die de .exe opstart, de .txt opslaat in een andere file, en dat wanneer alles klaar is hij afsluit zodat ik gauw door kan naar de volgende pc bvd, Rasaur
Link naar reactie
Kan de eerste regel niet iets worden als start USBDeview.exe /stext X:\output\USBDeview.txt waarbij X natuurlijk de letter van de usb is. Dan zou de hele text iets worden als @echo off If not exist X:\output\nul md X:\output start USBDeview.exe /stext X:\output\USBDeview.txt exit Geef anders even exact op waar alles nu komt te staan. Dan kan ik er mogelijk een complete bat omheen breien.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...